איך הפכה הכנסה פסיבית באמצעות אמזון לדרך חיים עבור רבים מרחבי העולם?

Rate this post

37257994 - young, happy businessman is working in his office.

היום אנשים שרוצים להרוויח באמצעות מסחר, כבר לא צריכים לשכור חנות ולהחזיק מלאי, לתכנן חלון ראווה מושך ומסעי פרסום אגרסיביים שעולים כסף רב. בזכות אמזון, מסביר משה טיסונה, סוחר בשוק ההון ופעיל בענף הנדל”ן, אפשר להתקדם ולהשיג הכנסה פסיבית משמעותית. להלן ההסבר – איך הפכה הכנסה פסיבית באמצעות אמזון לדרך חיים עבור רבים מרחבי העולם.

פלטפורמה חובקת עולם

כאשר מוכרים דרך אמזון, בעצם נהנים ממוניטין גם כאשר עושים את הצעדים הראשונים. זהו אתר מכירות מהידועים והפופולריים ביותר ברשת, ומגיעים אליו עשרות מיליוני גולשים – לא בכל שנה אלא בכל חודש.

345345משה טיסונה אומר כי בצעדים פשוטים מאוד ניתן להעלות את הדירוג שלכם כמוכרים באמזון, למשל על ידי חלוקת מוצרים במחיר נמוך, או בהנחה כפעולת השקה, מה שמעניק למוכר ביקורות חיוביות ומוניטין מעולה. דרך אמזון, מקבלים אפשרות למכור בפלטפורמת מכירות חובקת עולם, בלי שום צורך להשקיע באתר מכירות חדש או להקים פלטפורמה של חנות מקוונת.

הוצאות נמוכות, בלי מלאי

משה טיסונה מסביר כי בגלל הפלטפורמה הדיגיטלית הזו, הסוחרים באמזון לא מחויבים להחזיק מלאי גדול. ניתן לרכוש סחורה בהתאם לנפח ההזמנות והוצאות התפעול נמוכות בהתאם. כמו כן, שלא כמו מכירות בחנות רגילה, אין הוצאות קבועות כגון שכירות, חשמל וכיוצא בזה וגם לא מוכרת…

לאחר שמבינים כיצד המכירות עובדות, ניתן לנהל את המכירות באמזון ללא קושי, ואפילו תוך שימוש בתוכנות ייעודיות. כך, ניתן להגיע לרווחים יפים באופן פסיבי, כמעט בלי מאמץ.  איך ניתן להצליח בכך? יש עשרות מדריכים איכותיים, חלקם בעברית ואחרים באנגלית ובשפות נוספות. מסתבר שמוכרים מצוינים, גם מוכנים לחלוק בתובנות שלהם כך שההצלחה נמצא ממש בהישג יד.

נגישות